Kızlar geçen hafta post açmıştım 30+1im , oturup ayağa kalktığımda vajinama bıcak saplanıyor diye, hala daha devam ediyor bunaldım bu durumdan ayağa kalkmaya korkar oldum biyere gidemiyorum resmen oturup kalkarsam batar acır diye 1 2 dkkika sürüyor ama değişik bir batma. Doktora gittim geçen hafta cumartesi doktor, bebeğin baş aşağı pozisyonda olduğunu söyledi ve Batmanın sebebinin bu olacağını söyledi, daha doğuma var geçer mi sizce bu durum☹️ gerçekten çok zor bı durum.