Fatmanur12345 Kızlar bas ağrısı var bende bir kaç gündür gazım oluyor sürekli ve bugün ara ara baş donmem oldu sizce bunlar belirti olabilir mi
Zarifokur Fatmanur12345 ama bu haftada bu belirtiler erken canım ben hala hasta olmadım 🥸 test yaptım şimdi negatif
br2023 Fatmanur12345 Silik bir çizgi var günün geçtikten sonra tekrar yap gene olursa kan verirsn hakknda hayırlısı olsn❤️
Miniklerinannesiyim Fatmanur12345 ben gecen yıl düşügümü Boyle öğrendim ama yapar yapmaz mı çıktı eger oyle çıktıysa var ve cokkkk küçük benimki böyleydi beta 37 cıkmıştı sonrada guatır yüksekliginden düşük yaptım
Zarifokur Fatmanur12345 yok canım sanmıyorum belirti yok teste negatif iki gün geçti ahanda 3 gün içindeyim
Fatmanur12345 Zarifokur bende de belirti yok canım biraz daha bekle sonra kan ver canım benim testler yanıltıyor biliyorsun bazıları gostermiyor
Zarifokur Fatmanur12345 canım hepsimi yanlış gösteriyor iki farklı test yaptım . Yok eminim değilim . Birde acaba çatlamadan sonra 14 gün geçme kuralı varmış o yüzden mi hasta olmadım geç çatladı çünkü
[silindi] Fatmanur12345 ayy yeni gördüm postunu canım. İnşallah vardır güzel haberlerini bekliyorum 😍