Egemeninannesiii 34 haftalığım diğer çocuğumda 0 lardaydi hep 39. Hafta bile 0-10 arasindaydı simdi 20 olunca merak ettim sancı varmı yokmu 🤣
myangelson Egemeninannesiii 40 üstü sancı kabul edilir sizin sanciniz yok doktorlar sancı yok der direk 😊
emirtimr1 Egemeninannesiii 40/50 üstü sancı olarak adlandırılıyormuş bende buradaki hanımlardan öğrendim🥰