10+0 sata göre ama ultrasona göre 9+2 dün lekelenme yaşadım doktor proluton iğne verdi bir tane sadece onu vurduktan sonra bugün gün boyu karın ağrım oldu normal mi acaba ? Ayrıca progestan 100 mg verildi şu an lekelenmem yok dün oldu 1 saat kadar ve bitti kanama alanım da yok öğrenmek istediğim ağrım yokken bugün hem karın hem bel ağrım var dayanılmayacak ya da hayat kalitemi etkileyecek derece değil ama ağrılarım yoktu hiç düşük riskim de yoktu ilk etapta daha önce kullananlar bilgi verebilir mi acaba?