Satisati baby2222 eğer kanam olduğuna eminseniz bu haftalarda biraz tehlikeli bir doktora danışın, harici enfeksiyon da olabilir geçmiş olsun
dem34 baby2222 bana da olmuştu hiç beklemeden hemen doktora gittim progestan fitil vermişti bir hafta kullandım çok şükür geçti bence siz de ihmal etmeyin en azından doktor kontrolünde olun
baby2222 bana prostegon vermisssdi.zaten iciyorum.2 hafta oncede lekelenme gibi olmusdu 3 gune bitmisdi
baby2222 1 hafta once doktor kontrolune gittim hersey yolundaydi.ama yine lekelenmem oldu.Birazcik kendimi yoruyorum ondanda ola bilirmi?