Hiç korkma ikinci gebeliğim 16+6 ikinci oğluma hamileyim ilk oğlum şuan dokuz yaşında dokuz sene öncesi normal doğum yaptım hemde çok kolay oldu iki saat içinde oldu bitti herşey sana tavsiyem hiç korkma bol bol dua et ve bol bol yürüyüş yap akşamları ozellikle doğuma yakın yap yürüyüşlerini inşallah bu oglumdada normal olur dogumum doğumda bebeğinin geldiğini gördüğünde bütün ağrıların diniyor zaten rabbim tum hamilelere kolay doğumlar nasip etsin sağlıklı bir şekilde kizcelerini ogluslarini kucaklarına alsınlar inşallah🤲