Selam anneler , çok şükür dogum yaptım yavruma kavuştum. Darısı sizlerin başına inşallah Allah bir avazda kurtarsın. Doğum yapan anneler vaj8nal dikisleriniz ne zaman iyileşti bugün 4. Günüm hafif sizlama oldu bugün hem idrar yaparken hemde otururken. Bu acaba iyilesmesinin işareti mi yoksa enfeksiyon mu bilenler yardımcı olabilir mi