Ey1812 38+5 günlük gebeyim Kızlar 3 gündür belimden karnıma gelen bi sancı var ama şiddeti hep aynı gaz sancısı olduğunu düşünüyorum soğuk ter atıyorum tuvalete çıktığımda rahatlama oluyor ama sonra tekrar başlıyor benim gibi olan varmı
Demirhan23 Bugün ben de öyleydim soğuk ter attım. Klima çarpıyor sanırım ya da soğuk su. Doğuruyorum sandım ama gaz sancısıymış🫣