2Princess1Mom 2li test sonucu (grafik olarak) doktordan mı alınıyor yoksa elimizdeki barkodla hastaneden mı çıktı alıyoruz bilginiz var mı?
2Princess1Mom Kardelenlinam Teşekkür ederim o zaman beklicem baya randevu alamıyorum çünkü. Raporu alıp doktor değiştirecektim ona gösterecektim
Alone 2Princess1Mom ben randevu almadan öğleden sonra gidip ikili tarama sonucu için geldim demiştim kayıt açmışlardı sonra da doktorla görüştüm. Kontrol süresindeyseniz sonuçlar için 15 günü beklemeniz gerekmiyor bakıyor doktorlar
2Princess1Mom Alone 10 gün sonra gel dedi doktor ama gözükebilir miyim ki o şekilde bilemedim 🤷♀️ randevuda 15 güne veriyor