Hanzademerve 2 yıldan sonra tekrardan geldim kızlaaarr 😍🙏🏻😘🌸 bugün erken gebelik testi yaptım evde pek anlayamadım sizlerden de yorum bekliyorum ☺️ adetim sadece 1 gün geçti işte benim sabırsızlığım 😅😅 
Eslemiqooo Hanzademerve Merhaba canım benimde aynı ama beta hcg de 24 çıktı. Nisan ayında da hamileydim düşürdüm 2 yaşında oğlum var şimdi yine hamileyim düşük yaptığım değerle şuanki değer aynı korkuyorum o yüzden
Hanzademerve momofmychildren çok umutlandırmakta istemiyorum kendimi çok görünmüyor ya bide çok kaşık ağrm var belim kopacak gibi resmen 🥹
Hanzademerve Gokkusagi53 ama kamerada var duruyor canlı bakınca pek görünmüyor 🫣 şaştım kaldım ⅘ gün geçsin de kana baktırayım 😅
Hanzademerve muphem artık çubuktan bile şüphe ediyorum bozuk falandır diye 🤣🤣 inanamıyorum yaa 🥹🥹🥹🤣🥹🤣🥹
muphem Hanzademerve gebelik olmasa hayal meyal bile çizgi olmazdı. Tabi sağlıklı bi gebelik midir nedir ne değildir onu zaman gösterir :) hakkınızda hayırlısı olsun