__3655__ Kızlar bugün kontrolüm vardı 34+2 kilo 2600 boy 48 çıktı haftasına göre iyi mi sizlerin kaçtı bu haftalarda
__3655__ Hulo2105 ma Hulo2105 maşallah baya önde gidiyor 40 hafta yi beklerse 4 bucugu geçer sizinki ☺️
Mervecemiray Hulo2105 ya sizde de nefes darlığı falan oluyor mu tarihlerimiz aynı bazen çok daralıyorum
Hulo2105 1gulsmacar yoo neyde yanlışlık olsun ki? Baştan beri haftası 2 hafta önde zaten doktor iri bebek demişti.
Hulo2105 Mervecemiray olmaz mıı. Ama normalmiş doktoruma hep soruyorum yapıcak bişey yok bebek büyüdü yeri daralıyor ciğerleri sıkıştırıyor kan basıncı artıyor dedi. Bu aralar biraz azaldı ama makat gelişti dönmüş aşağı herhalde ondan sıkışma azaldı
Mervecemiray Hulo2105 ya bn işi de bırakmadım hala bazen cinnet geçirecek gibi oluyorum özellikle sıcak çok yoruyor beni kilom da aşırı fazla