Gulsahkaya36381 12+6 hamileyim kizlar belimin sol tarafina bicak saplanıyor sanki cok siddetli bir agri girdi kramp gibi sanci gibi nefes aldikca batiyor kendimi koltuga attim kalkamiyorum normal mi bu haftalarda yasayan var mi nolur acil cevap
Ftmaag Gulsahkaya36381 bende 20. Haftada siyatik bel ağrısı başladı bacağıma vuruyor. Umarım sizinki öyle değildir ne yürüyebiliyorum ne uyuyabiliyorum belim batıyor adeta
Gulsahkaya36381 Ftmaag yani evet bacagima vuruyor umarim kotu bisey değildir ama bacaga vurma olayı oluyor dogru
Ftmaag Gulsahkaya36381 umarım benim gibi olmazsınız çok kötü haldeyim kalça kemiğim sanki ayrılıyor kalçamdan ağrı kesici de fayda etmiyor