Kızlar 34 aylık oğlum var tüp bebekti o 5 sene uğraştım oğlum için…bu hamileligim sürpriz oldu beklemiyorduk..şuan 38+3 salı günü 39 olacağım sabah 7 de sezaryene alıncam korkuyorum ister istemez ilkinde spinal anestezi nedeniyle 1 hafta boyunca baş ağrısı çekmiştim çok emzirmeye bile zor kalkmıştım umarım bu sefer baş ağrısı yaşamam..oğlumada üzülüyorum kıyamıyorum daha küçük kardeş kıskançlığı yaşarmı duygusal mode on yani duygular karışık…