Kızlar benim de bu ay 20. Gün ovulasyon 22. Gün çatlama oldu 35. Gün test yaptım negatif ama pembemsi az bir sürüntü 2 gündür görüyorum. Normalde olmayan bişi. Göğüste dolgunlukve hafif kaşık ağrım var. Sizce 35. Günde pozitif neden çıkmadı beklemem mi gerekiyor?