Ksjajsjakia Merhaba kızlar doğum yaptım kızım 1 ay 27 günlük oldu hipp mama kullaniyom sizce güzel mi kilo aldırır mı siz neler kullaniyorsunuz hangi mama kilo alımları nasıl cevaplarınızi bekliyorum
Ksjajsjakia Myrtle bende kullandım Aptamil sadece bı biberon içti ve çok rahatsızlık verdi kabız yaptı
Myrtle Ksjajsjakia hipp sma aptamil bebelac gold kullandim. Bebelac gold haric digerleri gaz yapti. Aptamil kilo aldirdi diye ona geri döndüm. Bebelac gold kilo yapti gaz yapmadi ama severek icmedi bitirmedi hic biberonunu. Dogru mamayi bulmak zor 🤔