2163642 Arkadaşlar 10 gün önce nişanım geldi ve 2 haftadır kasılmalarım çok sıklaştı. Çok güçlü kasılmalar yaşıyorum. Dün çok zor bir gece geçirdim. Belim çok sancılandı doğuruyorum sandım ama şimdi hafif bıçak batmaları ve arada kasılmalar harici bişey yok. Benim gibi yaşayan varmı?
Fatma_ecem4 2163642 kaçıncı haftada siniz gidin bı nstye girinsene orda çıkar sancı çok rahatsizsaniz
2163642 Almanyada yaşıyorum burda çok fazla ilgilenmiyorlar herşeye normal diyip gönderiyorlar detaylı bilgilendirmiyorlar. En son gittiğimde 1 cm açıklık olduğunu söylemişti.
Hiraveannesi-61 2 gün önce doğum yaptım canım kasılmalarım Salı akşamüstü başladı gece sabaha kadar takip ettim 10 dkda bire düştü çarşamba 18:45 de doğum yaptım kendi sancımla sunisiz, Yani kasılmam var deyip geçme muhakkak dakika takibi yap
2163642 Hiraveannesi-61 ağrısız kasılmalarmıydı? Bide benim yaklaşık 1 aydır zaten sık sık kasılmalarım oluyor. Bunun için bi gece çok olunca acile gitmiştim. Beni geri eve yolladılar normal diyip
Hiraveannesi-61 2163642 evet başta ağrısızdı ama sonra ağırdı hissediyorsun böyle karnını sıkıp bırakıyo
_Minik_ 2163642 e normal artık ama çok canın acıyorsa parasetamol içe bilirsin, sağlıcakla kucağına al İnsa Allah🤗
2163642 Fatma_ecem4 38 hafta. Nst giriyorum 3 gün oldu gireli. Doktor normal diyip fazla bilgi vermedi