Ezel16 Tecrübeli anneler doğum sonrası için göğüs yarası olmaması için hangi ürünü tavsiye edersiniz ? Yara olsa bile çabuk toparlamaya hangisi daha etkili ? Şimdiden teşekkür ederim 🥰
Lalemmm12 Ezel16 organic nipple balm bunu al canım küçük kavanoz canım onu al sen temizlemene gerek yok ucu direk ver gogusunu
dhbetul Ezel16 kızlar 4 gün önce doğum yaptım. Göğüs ucum hemen yara oldu alışverişe erken başladığım için yukardan bahsedilen bütün kremleri almıştım gebelik sürecinde ama maalesef önlemedi çünkü bebek emmeyi öğreniyor biz de emzirmeyi ve çok hassaslaşıyor göğüs. Kendi sütümü sürüp üstüne gümüş kapak kapatınca yaralarım bir gecede iyi oldu çok şükür sızım azaldı kanamıyor artık. Kesinlikle gümüş kapak alın şimdiden günde bir kaç saat takın. Emzirmeye başlayınca da kendi sütünüzü sürün. İlla ki kremler nemli tutuyor ama en güzeli kendi sütünüz.
Busee-ars Ezel16 Benim doktorum babyicon diye bir marka önerdi trendyolda yok hepsiburadadan aldım piyasaya göre fiyat uygun 36+4 olduk bugün kullanmaya başladım içeriği temiz ve güzel bir marka dedi doktorum canım
Temmuzmucizesi26 Ezel16 3 aylık kızım var göğüslerim artık et parçaları ayrılm derecepisine geldi kanadı hiç bir şey fatda etmedi tek çözüm memeyi doğru tutturmak hastane emzirme danışmanı bana gösterdi o günden sonra yaralıyken bile emzirirken acımadı devlet hastanelerinde de var çok yardımcı oluyorlar doğum yapınca çıkmadan yanına uğrayın yanınızda bir büyüğün göstermesi fayda etmiyor siz bebek tam kavradı mı anlayamıyorsunuz
Byzerd Ya kuzenim o kadar çok krem denedi ki hiçbir işe yaramadı en son birisinden tahinin üstüne çıkan yağdan sürülür diye duymuş bir daha ne yara ne kuruluk yaşadı. Ben de doğal yöntemlere biraz daha yakın hissediyorum sanırım onu deneyeceğim.
Ezel16 Byzerd Aynen canım başta çok oluyormuş yara doğru emzirme yapamadığımız için ama o tahini duydum birde ayva çekirdeklerini topladım 1 gece önceden ayva çekirdeklerini suya koyup sabaha kadar bekletip jel kıvamında oluyormuş direk sürüyormuşsun hiç yıkamana gerek kalmıyormuş.. Etkili olduğunu söylüyorlar ama bu kremler doğum öncesi başlayın diyorlar o yüzden bende araştırıyorum en azından belki olmaz ya da olsa da az olur diye ..
Beybitooo Byzerd bunun kadar etkili hiç bişey yok gerçekten kızımda tek kurtarıcım tahin yağı oldu şimdi yine de lansinoh aldım o yağı yanımda taşıyamadığım için ama etki etmezse hemen tahinin üstündeki yağı sürcem
Byzerd Ezel16 ayva çekirdeğini biz sivilce maskesi icin yapardık o böyle jel gibi ama kuruyup kalıp gibi oluyordu yumuşatmaz gibi geliyor ama doğal olduğu icin onu da denerim tahminimce 🤭
aslanbeyy Lansinoh var bende, bide ebebegin markasını görüp almıştım ama en iyileri doğal ürünler. Görümcemin göğüs ucu kopma derecesine gelmişti e vitamini ile toparladı. Doğum yapmadım ama e vitaminine başladım 😊 kuruluk vardı çok güzel toparladı
Cudana haftadan itibaren lansinoh ve sudocream sürmeye başlayacağım (ki şu an 30 olmak üzereyim ara ara sudecream ve aloevera sürüyorum). Yani doğumdan önce başlamak lazım krem sürmeye. Sonrasında da incia ve lansinoh ile devam edeceğim, gerekirse de garmastan kullanacağım. Lansinoh’un en iyi özelliği de bebeğe zararı yok sürdükten sonra direkt emmesinde bile sakıncası yok. Gümüş kapak almadım henüz onu doğumdan sonra gerekirse almayı düşünüyorum
Ezel16 Cudana Gümüş kapak bende şuan almayacağım doğum sonrası lazım olursa alacağım sizin gibi .. Ama krem konusunda haklısınız bende doğum öncesi başlamak istiyorum ne kadar nemlendirme olursa o kadar iyi diye düşünüyorum.. Tabi bazılarına fayda ediyor bazılarına etmiyor emzirme ile alakalı bence 🥲 Ama şu dediğiniz Garmastanı bir arkadaşım kullanmış çok memnun ve onu öneriyor 😊 Yıkmaya gerek yok dedi direk emzirme oluyormuş..
Ezel16 dhbetul Hayırlı olsun, Allah analı babalı büyütsün inşallah 🤲🏻🥰 Bu kremler bazılarına iyi geliyormuş bazılarına iyi gelmiyormuş canım bende öncesinde başlamak istiyorum eğer ki yara olursa gümüş kapak alacağım .. Dediğin gibi emzirme ile alakalı kesinlikle doğru emzirme yapamadığımız için oluyordur yara 😢 Ama çabucak iyileşmesine çok sevindim 🥰
gktgmom dhbetul gümüş kapağın göğsümüzü tam kaplaması gerekiyor mu benim ucunu kapatıyor bedenleri oluyormuş ama ben almadan önce bilmiyordum yinede işe yarar mı acaba
Cudana Ezel16 evet eşi doktor olan bir arkadaşım önerdi bana da garmastan’ı. Ama sonrasında yıkamaya gerek var mı onu sormadım bi tek lansinoh’u biliyorum onu da soracağım
Ezel16 Byzerd Bunu bana bir arkadaşım birde kendi ablam söyledi çok şaşırmıştım bende 🤭🤭 Etkili oluyor falan bende topladım ne olur ne olmaz diye umarım gerek kalmaz ama gerekte kalırsa deneriz 🥲 Varsa sende topla ne olur ne olmaz 🥲🥲
Merveya Ezel16 krem alma sarı kantaron yağı al doğal bulursan daha iyi. Hiçbir krem işe yaramadı emzirirken ağlıyordum sarı kantaron sürdüm anında geçti
dhbetul gktgmom ben de bedenleri olduğunu bilmiyordum ama zaten aldığım yerde de beden gibi bir seçenek yoktu (ebebeğin kendi markasını aldım) tüm kahve alanı kapatmıyor ucunu ve bir kısmını kapatıyor. Benim acıyıp yara olan kısmı zaten ucu olduğu için sorun olmadı.
Ezel16 Busee-ars Cevabın için çok teşekkür ederim canım bu markayı ilk kez duydum ☺️ Baktım siteden göğüs ucu kremi olarak dediğin markada ürünü göremedim.. Bebek bakım yağları, cilt nemlendirici vs var.. Eğer ki ürünün görselini paylaşırsan çok memnun olurum 🌺