Kızlar yanma yüzünden idrar tahlili yaptırdım ve amorf kristali 0-10 arası olması gerekirken bende 1350 netten baktım ama belli bişey yok bu nedir bilgisi olan var mı?
Birde ph 5-7 arası diyor bende 7.5 çokta su içiyorum aslında ama niye böyle oldu terle atıyorum ondan mı acaba