Reglım 7 sıydı 11 bitti yumurta gununu degerlendırdık bugun 16- gunu gecmıstır asırı tursu canım cekıyo dun aldım yedım yetmedı bugunde aldım ılk defa reglım olmadan gogus agrım var psıkolojık mı bılemedım test yapmaya korkuyorum da üf napcam dıger ay regl tarıhım 6sı