Songulblt ben tüp bebekle hamileyim devlette nasıl ilerliyor bilmiyorum uzun sürüyor diye özelde yaptırdık
Bu zamana kadar yapılan tüm tekkikleri yanınıza alın ilk tahlilleri zaten doktor istediğiniz yerde yaptırın diyo devlette yaptırıp sonuç götürebilirsiniz
Adetinizin 2.veya 3.günü çağırıyorlar ilaç başlıyorsunuz ödemenin bi kısmını alıyorlar ben 9gün iğne kullandım o süreçte 4kez muayeneye gittim kan verdim östrojen seviyesine bakıyorlar
İğneler bittikten sonra ki gün söyledikleri saatte çatlatma iğnesi yapıyorsunuz ve 36.saatte yumurta toplama işlemine giriyorsunuz
10dk kadar sürüyor hafif anestezi verdikleri için bişe hissetmezsiniz o esnada eşiniz spermyogram veriyo
Ertesi gün zaten hastaneden ararlar kaç embryo oluşmaya başladı diye bilgi verirler 3.gün ve 5.gün tekrar ararlar eğer taze transferse sanırım hemen o gün yapılıyor benim dondurulacaktı o yüzden tedavim devam etti 2ay daha
Bunların haricinde sormak istediğiniz bişe varsa sorun, aklıma gelenleri yazdım