Alyaveannesi N11 de lohusa pijam takimi aldim cok memnun kaldim hemde cok uygun bi bakin isterseniz https://urun.n11.com/pijama/mecit-1819-hamile-lohusa-pijama-takimi-P304918165
Nurrrrr Alyaveannesi Canım bence geceliği elbise olandan alın daha rahat oluyor afedersin doğum yapacağın zaman kıcın meydanda bari sandını o elbiseyle cekersiniz ben cok pişmanım ilkte acemiydim 🤣
Mhtpsrkn Bende alıcam da canım alt kısımda emin olamıyorum basenim ve popom var dar olsun istemiyorum nasıl genişliği altının?
Alyaveannesi Mhtpsrkn altinin genisligini cok guzel yapmislar lastigi kendin bedenine gore ayarliyosun oraya bi tane dugme koymuslar lastikteki deligi ona gore geciriyosun
Alyaveannesi Mhtpsrkn ben normalde hangi beden giyiyosam onu aldim iyi geldi ama genis sıkınti olmaz benim gobegimin bu haliyle kapatti ben zaten dogumdan sonra giyecem daha iyi olur 👍
Alyaveannesi Mhtpsrkn degisim yapabilirsin baska bedenle buyuk ya da kucuk olursa yalniz biraz kumasi yazlik bunu simdiden diyeyimde ben uzerine yelek goturcem 😊
Aryamom- Mhtpsrkn ben şuan 65 kiloyum S aldım kalıp olarak oldukça geniş aynısını instagramdan aldım bedeni konuşup firma yetkilisi ile birlikte karar verin derim
Mhtpsrkn Alyaveannesi o sorun değil zaten sıcak basıyormuş öyle diyorlar nisan başı doğumum Allah izin verirse😊🙏🏻
Aryamom- Mhtpsrkn N11 de mağazaya soru sor diye bir seçenek vardı sanırım ben İnstagramdan aldığım için N11 tam tarif edemiyorum şuan L alıcaktım ben de rahat olsun diye S bile bol diyebilirim
Mhtpsrkn Nurrrrr gecelik daha mı mantıklı yani canım bi tane uzun gecelik bi tane de böyle takım alsam yeter diyorum ben