Sivas58-46 Kızlar 36+6 haftalık hamileyim göbeğinde çatlaklar çok fazla ve bir haftadırda kaşınıyor yırtasım geliyor eczaneden kremde aldım bir fayda etmedi ne yapmam lazım duramıyorum çok rahatsız edici bir durum
Burcu-2634 Sivas58-46 benim de 2. Sezeryan olucak çoğu zaman iç dikişlerim kaşınıyor deliriyorum karnımı kaşırken hep yara oluyor mecbur kolonya ile ovuyorum kaşıntı geçsin diye
Heraaltn Sabahları avokado kabugı Sivas58-46 sabahları avokado kabuğu sürüyorum 1 saat falan bekliyor. Sonra ılık duş ve sonrasında bolca nemlendirici sürüyorum sürekli yeniliyorum. Benim ekstra kabarıklarım olduğu için akşamda pamuk yardımıyla limon sürüp 5 dk bekliyorum. Sonra ılık duş ve nemlendirici. Limon yakıyor. Uygulamadan önce küçük bölgenizde deneyin.