kaas1304 betam istediğim gibi artmıyor da yani şöyle regli öncesi sağlık ocağında 2 kere kan verdim 71-90 çıktı sonra yine 2 gün ara ile hastanede vermeye başladım 147-283-560 oldu 4+6 yım bugün.560 bugünkü değerim bu arada.Ama 4+2 iken ilk muayenede dt bana yumurtamda kist olduğunu rahmimde de kanama alanı olduğunu söyledi rapor verdi.Gümlerdir yatıyorum.Cuma kese görmemiz lazım dedi yoksa dış yada sağlıksız gebelik şüphesi olurmuş