Razismom Teyzişlerrr 29 haftalık olduk …bu haftadan sonra dikkat edilecek yada önerisi olan var mı… Bir de hafif sulu akıntım var normal mı.. (enfeksiyonum yok)
tatlibebegim_ Razismom sağlıkla kavuşun benim bebeğimin adıda Poyraz Ali şimdiden sabırlar diliyorum poyraz gibi esiyolar ve daha 3 aylığız🤭
Mucizee80 Razismom Poyrazı görünce yazmak istedim sağlıkla kucağınıza alın inşallah hayrlı ve sağlıklı bir ömrü olsun🥰 benim oğlumun adı da Poyraz 💙
Razismom Mucizee80 ayyy çok güzel 🥹🥹🥹🥹Amiiiin çok teşekkür ederim, size de Uzuuuun sağlıklı mutlu yıllar dilerim ailece 🧿
Razismom boraninannesi_ ayyy çok güzel isim.. Bora arnavutçada Kar demek (arnavut’um ondan biliyorum) … İnşallah bahtı da güzel olur, böyle bembeyaz tertemiz 🧿🥹🩵
boraninannesi_ Razismom ah aminnnn teyzesi ne güzel söylediniz Allah razı olsun🧿 inşallah hepimizinkinin öyle olsun😍😍