Onurbanuu
Ben sadece randevu aldım ama eşimi de aldı içeri ayrı ayrı randevu almanıza gerek yok. Biz ayın 4ünde gittik 25inde yani dün mesaj geldi genetik tetkiğinizin sonucu çıkmıştır randevu alın diye ama hepsi mi çıktı yoksa kan pıhtılaşmasının sadece mi çıktı bilmiyorum 1inde randevu aldık o zaman öğreneceğiz bakalım sonuçlar nasıl çıkacak nasıl bir yol izleyeceğiz. Bir de ilk gittiğimizde ikimize de tahliller yaptı vitamin yazdı eşime de bana da B12 çinko D3 falan bunları kullanın dedi öyle bakalım gidince ne ile karşılaşacağız 🤷♀️