Aysegul99 OnuurrMom ondan sebep ciğer geliştiriciye gerek duymamışlardır ben 33 haftalıkken yaptılar bana ciğer geliştirici
OnuurrMom ayanarta1 Yok hayir hicbisey yapmadi eger hareketleri azalirsa ve tansiyonun yukselirse gel dedi sadece