Masal7778 Kizlar 4+3 günlük gebeyim iki gün önce beta hcg 92.6 idi bugün 260 olmuş iyi mi artmiş sağlıklı bir gebelik mu acaba ilk bebegimi kaybettim o yüzden çok evhamlaniyorum
HazelSeren Masal7778 benımde güzel artıs oldu öyle dedı doktor suan belırtım falan yok bende aynı duygular içindeyım
Dilarakdemir1 Masal7778 eğer 92den 260a 2günde arttıysa tabiki güzel artmış 4 günden fazla süre varsa arada biraz az oluyor
drnkra2025 Masal7778 benmde 25.8 di 2 günde 55.6 olmuş doktorum gayet iyi dedi sizinkide iyi artmış 🥰
Bebegimgeliyor10 drnkra2025 Benim de 19ntemmuzda 8900 du bugün bu çıktı az artış sanırım sata göre 7+4 doktora göre 6 haftalik
drnkra2025 55selin_ değerim çok düşük diye daha doktora gitmedm 2 gün sonra randevum var inşallah ozaman görücz🙏🏻
Bebegimgeliyor10 55selin_ cuma günü gittim kese göründü ama gerektiği kadar buyumemis kese bebegide görmedi boş gebelik dedi bir hafta daha gozlemleyelim dedi cumartesi ben başka doktordan randevu aldım beklicem🥹