Kızlar 9 ay önce doğum yaptım ,doğumdan sonra ilk kez aile hekimimde kan verdim . Diğer kan değerleri iyi ferritin yüksek yani demir depolarım gereğinden fazla dolu. Bu da iyi bir şey değilmiş vücut için. Deneyimi olanlar anlatabilir mi ? Dahiliyeye randevu aldım 2 hafta var