Nisanyagmuru Selamun aleyküm hanımlar bebeğinin gelişimi ilerde olup doğum Zorluğu yaşayan var mı ? Bir de şeker testi yaptırdınız mı ?
AlimmM Nisanyagmuru ben şeker yüklemesi yaptırdım gecen hafta yanında mutlaka birisi olsun ben yanlızdım baya zorlandım şeker yüklemesi yapıldıktan sonra bi yere uzan derim ☺️
Grycaglar Nisanyagmuru Benimkiside 2 hafta onde seker yok doktor bı sorun yok saglıklı dedı ama haftasnda olmasını ısterdım normal dogum konusunda bnde cok tedırgınım