Selam kızlar 37 haftadayim bebeğim kilosu 3600 olmuş bebeğin iri olmasından dolayı ve şekerden dolayı 39 haftada sezeryanda karar verildi yani 2 hafta sonra 39 haftada sizler neler yaşadınız kaç kilo ile doğum yaptınız tecrubelerinizi merak ediyorum sezeryan sonrasi toparlanabildinizmi çabuk 🐥💙