Kızlar benim bi kaç arkadaşım kuaförde hatta saçlarını boyatmış instgrama resm koymuş kimisi komple sarı kimisi siyah hemde ordaki ortama maruz kalarak. bende sordum sakıncası yok okdrda takma dediler. Teyzem var o da hint kınasına boyatmış hamilykn hemde iki haftada bir şimdi kızıda büyüdü yani bendemi boyatsam siz ne düşünüosunuz