Allah nasip ederse yakında doğumum olacak.İkiz hamilelik yüksek ihtimalle sezeryan olacagım.Haftaya 36 haftalık oluyoruz.Sezeryan sırasında taktıran varmı? Ve özel hastanede ücreti ne kadar oluyor acaba? Özel sağlık sigortamız doğumu falan karşılıyorda acaba onuda karşılar mı