nazel123 Selam kızlar devlet hastanesinde gebe okuluna giden var mı 29haftalık oldum katılsam mı kararsızım bir de kızım var onunla gitmemizde sıkıntı olur mu acaba faydasını gördünüz mü giden varsa
Tugcev nazel123 ben online katıldım ama gelenler arasında çocuğu olan vardı yanında. Kızınız kaç yaşında sorun olur mu bilmiyorum tabii ama alıyorlardı danışırsınız sizde. Ya da online katılabilirsiniz bence çok faydası oluyor
nazel123 drn5410 bende egzersiz falan yaparlarsa iyi olur diye düşündüm diğer türlü dediğiniz gibi ilk gebelikten bazı konularda bilgili oluyor insan