Kızlar dün bana 38 haftalık 3300 Gr dedi sizin nasıldı b nim iyi mi sizce
Çarşamba günü gittik bizde kontrole 38+2 ydi 3750 kg boyunu sormak aklıma gelmedi
Fatma13cengiz merhabalar doğum yaptınız mı acaba bebekte kilo sorunu oldu mu