Busemiraa12 34 olması gerekirken 32ymiş kan akışına baktı normal dedi haftaya bir daha gel bana dedi başına gelen var mı sonuç nolur
gayesblog Busemiraa12 Bildiğim kadarıyla +|- 2 hafta ya kadar normal karşılanıyor. Doktorumdan öyle duymuştum ben