nurseda11 bende 8 gün gecikmede böyle çıkmıştı seninki kamerada belli olms benimki kamerada görünmüyordu bile sabah erken gebelik yapabilirsin ben öyle yapmıştım belirgin çıkmıştı geç döllenme diye bisey var ama sürekli görüyorum testler yanıltıyor umarım hamilesindir