Reykzy ben canimm korkudan ölmustum 17 haftalik hamileydim ozman senin gibi islaklik olmustu bende hemen doktorumu aradim gel dedi neyse gittim bebegimin suyunda bi azalma yoktu hemen cati muanesi yapti speklum ile bakti bebeğin suyumu diye mantar olmusum akintilarin ondan kaynaklanabilcegini soylemisti sonra akintilarim devam edince perinatologa gittim 5 gun sonra oda bebegimin suyunun iyi oldugunu soyledi test yapti gebelik testi gibi ayni oda negatif cikti suanlik bi sikinti yok canim 20+6gunluk oldum