mormantolu Herkese merhabalar 17 haftalık hamileyim birdenbire dudak kenarımda uçuk çıktı dudağım şişti gibi sanki daha da büyüyecek gibi internette insanı korkutan bir sürü şey yazıyor ilaç kullanmam sağlıklı mı doktorum tatilde kendisine ulaşamadım
Sevcan62 mormantolu bende tatildeyken çıkmıştı doktor bir ilaç adı verdi onu kullandım geçti sizde doktorunuza danışın
cLearQueen mormantolu doktorum bol bol nemlendir gecmezse ya da tekrarlarsa bakarız dedi bisey olmaz korkma
yysmnn mormantolu bende 26 haftalık hamileyim dün çıktı dudağımda ben bişey yapmadım doktora telefonla ulaşma şansım yok sırf bunun içinde gitmeyi düşünmüyorum ama yinede karar sizin içinize sinmiyorsa sorabilirsiniz doktora