Busra-124 Merhaba herkese sona yaklaşıp normal doğum planlanan benim gibi korkan hamileler var mı yoksa ben mi Çook kafama takıyorum 😞sezaryan da istemiyorum ama normal doğumda neler yaşayacağım gibi şeyleri çok kafama takıyorum
Fatmanisa3402 Benim 4 üncü dogumum olacak allah izin verirse suan da 39 haftadayim ama yine de korkuyorum hastahaneye bile gitmeye korkuyorum