Merhaba
Bugün emzirmeyi bırakma kararı aldım çünkü artık bana iyi hissettirmiyor ve hamileyim
bir kaç ay önce doktorumuza sorduk bebeğimin kilosu ve boyu iyi olduğu için bırakabilirsiniz demişti ben kıyamadığım için bırakamadım ama baktım ki artık banada iyi gelmiyor bebeğim geceleri uyanıyor uyku düzenimiz de yok bu yüzden bırakma kararı aldım. Sadece geceleri uyandığı zaman ne yapıyorsunuz süt veren varmış öyle duydum ama bazı doktorlar reflüyü tetikliyor diye önermiyor. 1 yaş sonrası kilosu iyiyse gece beslemeye gerek yok deniyor sizler neler yaptınız ?