Ceycey74 Merhaba arkadaşlar benim ikinci gebeliğim 17+2 haftalık şuan ama hareketlerini daha hic hissetmedim ikinci gebelikte erken hissedilir derler ama bende daha tık yok ikinci gebelik geçirenler kaçıncı haftada hissettiniz
Alparslanyigit19 Ceycey74 yakında hissedersin canım banada herkes sürekli nasıl hissetmessin hisstemen lazım çoktan felan diye beni sinir edenler oluyordu herkesin vücudu farklı 17+5 de hissettim ama tam emin bile olamadım yatarken hissedersin genelde böyle seğirme şeklinde felan oluyor
sweetmom1_ Ceycey74 benimde ikinci gebelik yaklaşık 16.haftadan beri hissediorum ama merak etme 19 20 den sonra net hissedersn canım🌸
Ceycey74 Alparslanyigit19 ay evet ya herkes bişey söylüyor zaten pimpirikliyim elimden gelse her hafta ultrasona gireceğim :)