Arkadaşım üniversite h.hanesinde 2 düşük ile baktırdı . Düşüklerin arasındaki süre / kaç aylık olduğunu / kürtaj mi yoksa doğal atılım mi / aile de daha önce böyle bir şey yaşayan yakını var mı / diğer sorular standart yaş . Kaç yıllık evlilik . Hiç korundun mu . Korunma yöntemi ne kullandın