A15 Merhaba ben daha yeni hamileyim bugun beta baktırdım 426 çıktı 3 haftalık falan suan İlk hangi hafta da görebilirim
Bebegimgeliyor10 Canım ben adetimin 2.gunu öğrendim 4+2 olarak görülüyordu programda karından göremedi vajinal baktı görüldü biz anneler sabredemiyoruz biran önce görmek istiyoruz ama bence biraz daha bekle derim 5+5 de net gördük karında
Queen_Mom_ Haftaya kadar sabrettim gittiğim de kalp atışını duyamadık bi hafta sonra tekrar çağırdı alttan muayeneyle duyabildik çok şükür. Geç döllenme olduğu için 2 hafta geriymiş zaten yani 6. Hafta da gittiğim de aslında 4 haftalıkmış 🥲 sabredebildiğin kadar sabret insan çok sinir stres yapıyor 🌹