merimiri Tubiksercan ben çalışmaz raporu aldım bugün tam 32 +3 e kadar süre var dddi hastane 3 günü geçerse 1 hafta kayıp oluyor dedi hastane rapor bölümüne sorabilirsiniz
merimiri Aslisko tam 32 demi demişsiniz ya ben 32+3 de aldım ☺️ ama bu süreyi aşmayın dediler bana hastaneden