İlk gebeligimde ozeldeki dr um cikarmisdi bu gebelikde dr um bizim cikarma yetkimiz yok artik sadece egitim arastirma olan devlet hastanelerinde cikartabiliyosun dedi devlete gittim soyledim sen bittikce gel biz yazariz dedi sonra baska bi devlette ugrasio cikardim eskiden senelik cikiyodu hatta simdi 3 aylik o bitti sonra 6 aylik uzattik sukurr