yokusbebek kahvesever__ 31+4′ten selamlar. Bekliyorummm, çabuk geçiyor sankiii. 59 günümüz kaldı uygulamaya göre ama sezeryan olacağı için daha erken olur muhtemelen.
kahvesever__ senaall oh boşver ya yat gitsin işler beklesin zaten iş hiç bitmiyor sinirlerim bozuluyor 🥹
gizem3435 kahvesever__ tatildeyiz Antalya sıcağına alışmaya çalışıyorum 🫠 Allah’tan daha yeniyiz 14 haftalık olduk da rahatım biraz daha.
Sevvalll42 Aden35_yn benim yaptığım hatayı yapma midemi üşüttüm ishal kusma geberiyorum soğuk su içe içe öyle oldum serum yedim fayda etmedi
kahvesever__ Aden35_yn ay sıcakları ben hiç sevmiyorum ya buralarda baya sıcaktı da bugün yağmur yağıyor hava serin ne güzel 😂 ben aslen sivaslıyım ama yurt dışında yaşıyorum fransa 🇫🇷
Alpmom__ kahvesever__ kahvemi içtimm . Canım annemin yarın doğum günü ona hediye alıp geldik . İşlere başlayacağım şimdi canım 😍
kahvesever__ Alpmom__ oh afiyet olsun annenizin doğum günü kutlu olsun sevdikleriyle mus mutlu yılları olur inşallah İşler hiç bitmiyorrrrr😂