kalbiyolojikanne hayırlısı olsun 💁🏻♀️ Bizim ortaokul hocamız da evlat edindi şimdi kızı kocaman oldu 😃 hatta yanına kardeş de edindiler bu hafta. İlk kızı okullarda derneklerde konuşmakar yapıyor bu konu hakkında öyle tatlılar ki. Tek üzücü kısmı öğretmenimizin kocası evlat edindikten bir kaç yıl sonra vefat etti zaten kanserdi. Ama kızı babasını tanıdı. Şimdi kızı annesine arkadaş oldu. Hayat nelere gebe. Senin zaten anneden farkın yok ki bütün heyecanlarımız aynı 😬💜