Tubagrnc GulceeFth bana doktorum doğumdan bir ay önce başlattı ismi hametan eczaneden aldım hergün bir kez uçlara sürüyorum
Zynur16 niayk canım lansinonunki ni aldım bende elime sıktım şöyle bi baktım elim yapış yapış oldu yıkasamda bi tuhaf oldu neden acaba
Burcuuuercin Bende 37.haftamda başladım kullanmaya.Her gün düzenli kullanamasam da duştan duşa sürüyorum mutlaka😊
Ayse35 Kimi de herkesin çatlamaz ki çatlak olursa yara olursa kullanırsın diyor o konu da çok kararsızım bende :(
Maviyesil121212 Ayse35 ben de doğmadan başlanmalı diye duydum arkadasım çok pişman yara olduktan sonra başladığı için hiç fayda etmedi çünkü. O da gümüş kapak aldı
Leyna Senin durumuna bağlı mesela benim ufak çatlaklarım oldu 2 hafta içinde başladım kreme iyi geliyor 33 haftalığım
Berenimibekliyorum GulceeFth Doktorum 37. Haftada lanisoh ya da madecasol a başla dedi. Daha önce başlarsan Doğumu tetikleyebiliyor demişti.
AzraCaglar GulceeFth 1 ay öncesinden kullanmaya başlayınca doğumdan sonra çok rahat oluyor. Emzirmeye hazır etmiş oluyorsunuz😊😁
Zynur16 niayk ama soğuk yerde durduğu içinmi donuktu biraz normalde sıvımı oda sıcaklığında tutun diyo ama benim odam sopuk biraz donuktu yani