baby58 1 aylık bebeğim var sütüm yetmiyor mama da veriyorum Aptamil kullanıyorum ama anne sütüne yakın en iyi en güzel mama hangisi öneriniz varmı birde bebeğim mamayı yiyince birden halsizlesiyor normal mi ?
48lipastelboya baby58 karnı doyup rahatlıyordur uykusu geliyordur halsizlik denmez yani ben evolvia alıcam yine ikinci doğumda da onh kullanmıştık
umrumdadegil baby58 ben sma comfort kullanıyorum. Halsizlesmiyordur muhtemelen rahatlayıp doyup uyuyordur canım
tuzlulimoon baby58 sma comfort öneririm hiç gaz sorunu yaşamadım hem de en iyi mama diye biliyorum hastanede öyle söylediler. Aptamil şeker oranı en yüksek mama onu kullanmayın bence. Biz nasıl tatlı hamur işi yediğimizde halsizleşiyoruz o mama da öyle yapıyor işte bebeğe o yüzden halsizleşir..
Damlaozzz baby58 Kardeşim emzirme danışmanı Hipp combiotic mama öneriyor bende onu kullanmaya başladım memnunum bakabilirsiniz
Bebegimgeliyor10 Bende ilk hamileligimde sma kullandım sütüm gelmemisti zaten mamaya alışınca beni emmeyi bıraktı 15 ay kadar sma ile devam ettim hiç bir sıkıntı yaşamadım şuan 2.hamilelihim sütüm yine gelmezse sma devam edrrim
baby58 tuzlulimoon şekerli olduğunu yeni ogrendm o yüzden mama arayışına girdim normal tokluk halsizligi değil dediğiniz gibi şeker kaynaklı galiba sersemliyo cocuk
tuzlulimoon baby58 sma comfort ya da optipro kullanabilirsiniz. E bebekte golden goat var o da güzel ama ben kullanmadım