Cansu-2600 evet o yüzden iş yeri karşı çıkmaz ,merak etmeyin . raporunuzu muhasebe bildirecek. 32+0 da iş göremezlik raporu alın muhasebeye verin hemen. Doğumda da raporu alın onu da muhasebeye verin. Hak kaybı yaşamayın. İş yerinizle probleminiz yoksa yardımcı olurlar zaten. Onlardan çıkan bi para yok